Make your own free website on Tripod.com
Cuti-cuti Malaysia - Pulau Langkawi Kedah 

Inilah mak dan tok ayah saya. 
Mana kapal terbang kita ni tok

Daddy ku yang hensem
Jom pegi situ nak daddy

"Nak turun lah daddy...please"
"uweekk mana boleh"

Duduk diam-diam tau
Iskhh boringlah macam ni..

Ehh dah nak jalan ke kapal
terbang tu.Tunggu laaa

Hmm apa sajalah yang diorang ni 
shoppingkan

Eh..ada ikan jaws lah mak..
First time naik feri le katakan

Dah letih la nak landing kejap.
Stroller yang banyak berjasa 

Ada ke Mahsuri kat rumah dia
ni yang?

Kepenatan sambil menanti Mahsuri
menghidangkan minuman

Busu dan kak baby.
"Nanti lah dulu blm posing lagi la"

Anna and The King..
heee..heee mama and daddy

Inilah moyang deena.
"Bussuu jgn terjun dlm kolam tu"

Mak dan Tok Ayah
Org nak turun takmo kacau daun

Bergambar beramai-ramai.
Baju merah tu ibu deena

Posing dulu..bila lagi nak sampai
sinikan

Taaa daaa iklan senyum..
Cun tak mama?

Haus betul lah..
Daddy ni cam marah kat mama aje..
 

Irdeena Maisarah bersama keluarga bercuti di Pulau lagenda
Pulau Langkawi 26-30 Julai 2003
  ||||